Salarisadministratie

Bent u werkgever en heeft u een vraag over uw salarisadministratie en de nieuwe werkwijze? Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rij gezet.

Veelgestelde vragen

  • Werkt de nieuwe werkwijze voor alle salarispakketten?

    Momenteel werkt het systeem met het de salarispakketten van Raet, en SDB, AFAS, Mercash en VISMA. Neem altijd eerst even contact op met onze helpdesk: 088 13 16 324 of mijnizzzorgverzekering@vgzvoordezorg.nl.

    Op dit moment zijn we nog met een aantal andere salarisleveranciers in overleg. Wilt u op de hoogte gehouden worden over wanneer het voor u mogelijk is om over te stappen? Laat dan uw gegevens achter.

    Maakt u gebruik van het systeem van NorthgateArinso? Neem dan contact met hen op voor meer informatie: bel 030 - 605 88 88 of stuur een e-mail.

  • Vanaf wanneer kan ik gebruikmaken van de nieuwe werkwijze voor de salarisadministratie?

    Werkt u met de salarissystemen van Raet, SDB, AFAS, Mercash of VISMA? Dan kunt u nu overstappen. Neem altijd eerst even contact op met onze helpdesk: 088 13 16 324 of mijnizzzorgverzekering@vgzvoordezorg.nl.

    Op dit moment zijn we nog met een aantal andere salarisleveranciers in overleg. Wilt u op de hoogte gehouden worden over wanneer het voor u mogelijk is om over te stappen? Laat dan uw gegevens achter.

    Maakt u gebruik van het systeem van NorthgateArinso? Neem dan contact met hen op voor meer informatie: bel 030 - 605 88 88 of stuur een e-mail.
  • Hoe werkt de nieuwe werkwijze voor mijn salarisadministratie?
    Met minder werk krijgt u de perfecte salarisstrook. In de huidige situatie houdt u de stamkaart up-to-date en ons bestand ook. Maandelijks controleert u het borderel. Bij de nieuwe werkwijze hoeft u geen bestand in uw salarissysteem meer in te lezen, omdat u een inleesbestand kunt maken dat rechtstreeks ingelezen kan worden in uw salarissysteem. Wilt u ook overstappen? Laat dan uw gegevens achter. Met een nieuwsbrief houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen met deze nieuwe werkwijze. Maakt u gebruik van het systeem van NorthgateArinso? Neem dan contact met hen op voor meer informatie: bel 030 - 605 88 88 of stuur een e-mail.
  • Ik lees dat ik een lijst met werknemersnummers moet aanleveren, hoe gaat dit?

    Wanneer  u voornemens heeft om over te stappen, kunt u dit nu al doen. Om een lijst met werknemersnummers aan te leveren, gebruikt u een Excelsheet in .CSV formaat. Dit bestand bevat de volgende velden:

    • Het contractnummer van het collectiviteit
    • Het klantnummer van de hoofdverzekerde/werknemer
    • Werknemersnummer oud
    • Werknemersnummer nieuw
      • Voor RAET is dit het personeelsnummer + volgnummer dienstverband  (hiertussen zitten 3 spaties)
      • Voor SDB is dit dienstverbandnummer. Dit is een 7-cijferig nummer
      • Voor AFAS is dit personeelsnummer maximaal 15 posities
      • Voor Mercash is dit personeelsnummer maximaal 20 posities (alfa)numeriek
      • Voor VISMA is dit personeelsnummer maximaal 8 posities numeriek

    Dit bestand mailt u naar: mijnizzzorgverzekering@vgzvoordezorg.nl o.v.v. Nieuwe werkwijze | werknemersnummers.

    Maakt u gebruik van het systeem van NorthgateArinso? Neem dan contact met hen op voor meer informatie: bel 030 - 605 88 88 of stuur een e-mail.
  • Ik werk binnen een instelling met twee cao's hoe moet ik dit dan vastleggen?

    Indien u meerdere cao’s heeft, adviseren wij u contact op te nemen met ons. Bel of mail met onze helpdesk 088 13 16 324 of mijnizzzorgverzekering@vgzvoordezorg.nl

  • Voor mij is de cao VVT van toepassing, hoe zit het dan met de werkgeversbijdrage?

    In de huidige cao VVT geldt de werkgeversbijdrage voor verzekerden die voor 1 januari 2009 de IZZ Basisverzekering en in ieder geval de aanvullende verzekering IZZ Zorg voor de Zorg (voorheen de Basisaanvullende Regeling) hebben afgesloten. Verzekerden die na 1 januari 2009 de IZZ Basisverzekering en IZZ Zorg voor de Zorg hebben afgesloten, hebben geen recht op de  werkgeversbijdrage. Als dit voor u geldt adviseren wij u vooraf contact op te nemen met onze helpdesk via 088 13 16 324 of mijnizzzorgverzekering@vgzvoordezorg.nl

  • Ik werk met Beaufort en Gemal, kan ik dan gebruiken van deze nieuwe werkwijze?

    Ja, dit kan. Gemal en Beaufort zijn de salarissystemen van RAET. Het inleesbestand wordt ingelezen in Gemal. 

  • Ik werk met NorghGateArinso. Werkt de nieuwe werkwijze dan ook voor mijn instelling?
    Ook als u met NortgateArinso werkt, kunt u uw salarisadministratie eenvoudiger verwerken. Neem voor meer informatie rechtstreeks contact op met NorthgateArinso. Bel hiervoor 030 - 605 88 88 of stuur een e-mail.
  • Wanneer is het maandelijkse incassoborderel beschikbaar? 
    Maand  Weeknummer 
    Januari 51
    Februari 4
    Maart 7
    April 12
    Mei 15
    Juni 20
    Juli 25
    Augustus 29
    September 34
    Oktober 38
    November 42
    December 47

Helpdesk

Andere veelgestelde vragen pagina's

X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord