Contactgegevens voor werkgevers

Hebt u een vraag over onze collectieve zorgverzekering? Of wilt u meer weten over de voordelen van de IZZ Zorgverzekering? Op deze pagina leest u hoe u als werkgever contact met ons kunt opnemen. Wij helpen u graag verder.

Contact met Accountbeheer

Onze afdeling Accountbeheer is u graag van dienst met:

  • vragen over de voordelen van uw collectieve verzekering
  • het plannen van een bezoek van uw accountmanager
  • het aanpassen van informatie over uw eigen organisatie en contactpersonen in onze klantsystemen 
  • brochures of promotieartikelen
  • uw verzuim- en gezondheidsbeleid

Als werkgever kunt op verschillende manieren contact opnemen met Accountbeheer:

Bent u werknemer en hebt u een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact met de polisadministratie

Voor al uw vragen over Mijn IZZ Zorgverzekering, aanmeldingen, mutaties en Digibord kunt u contact opnemen met onze polisadministratie:

Contact met de afdeling Klantenservice

Hebt u als werkgever vragen die u namens uw werknemer(s) wilt stellen? Voor vragen over nota's, het afsluiten van een zorgverzekering of bepaalde vergoedingen kunt u terecht bij onze Klantenservice.

  • Telefonisch: 0900 - 02 74 (gebruikelijke belkosten)
  • Via het online contactformulier

Klacht

Hebt u een klacht? We doen er graag alles aan om deze op te lossen. Lees u hoe u uw klacht kunt indienen en hoe wij deze behandelen.

Bent u een zorgaanbieder?

Bent u een zorgaanbieder en hebt u vragen over contract- declaratie- of machtigingsvragen met betrekking tot bijvoorbeeld huisartsenzorg, farmacie, parazorg, ziekenhuizen, tandheelkunde, hulpmiddelen of vervoer? Dan kunt u terecht op onze contactpagina voor zorgaanbieders.