Contactgegevens voor werkgevers

Heeft u een vraag over onze collectieve zorgverzekering? Of wilt u meer weten over de voordelen van de IZZ Zorgverzekering door VGZ? Op deze pagina leest u hoe u als werkgever contact met ons kunt opnemen. Wij helpen u graag verder.

Bekijk welke afdeling u kan helpen

  • Accountbeheer: Collectieve verzekering, bezoek plannen, brochures, verzuimbeleid

    Onze afdeling Accountbeheer is u graag van dienst met:

    • vragen over de voordelen van uw collectieve verzekering
    • het plannen van een bezoek van uw accountmanager
    • het aanpassen van informatie over uw eigen organisatie en contactpersonen in onze klantsystemen 
    • brochures of promotieartikelen
    • uw verzuim- en gezondheidsbeleid

    Als werkgever kunt op verschillende manieren contact opnemen met Accountbeheer:

    Bent u werknemer en heeft u een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Polisadministratie: Vragen over Mijn IZZ Zorgverzekering, mutaties en Digibord

    Voor al uw vragen over Mijn IZZ Zorgverzekering, aanmeldingen, mutaties en Digibord kunt u contact opnemen met onze polisadministratie:

  • Klantenservice: Werknemer vragen over nota's, afsluiten of vergoedingen

    Heeft u als werkgever vragen die u namens uw werknemer(s) wilt stellen? Voor vragen over nota's, het afsluiten van een zorgverzekering of bepaalde vergoedingen kunt u terecht bij onze Klantenservice.

Veelgestelde vragen

X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord