Wij staan voor u klaar

LET OP! Bij de klantenservice is het op dit moment drukker dan u van ons gewend bent. Onder andere door corona zijn er helaas minder collega's aan de telefoon beschikbaar. Wij helpen u graag. Maar houd er rekening mee dat de wachttijden kunnen oplopen. Bedankt voor uw begrip.

U kunt altijd bij ons terecht met uw vragen. Zo vindt u hieronder alvast het antwoord op de veelgestelde vragen. En natuurlijk staan onze medewerkers via de chat of aan de telefoon graag voor u klaar als u er zelf niet uitkomt.

Veelgestelde vragen  Veelgestelde vragen per onderwerp

  Regel het snel online

Zorgkosten terugvragen of betalen, een vergoeding opzoeken of uw zorgverzekering controleren. U regelt het zelf snel en veilig in de IZZ Zorgverzekering app. Of log in op Mijn IZZ Zorgverzekering. 

Toch liever contact opnemen?

Chat  Stel uw vraag via onze chat

Wij beantwoorden uw vragen van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur. Gebruik het chatvenster rechts onderin de pagina.

  Toch liever telefonisch contact opnemen?

Kunt u online niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag!

LET OP! Bij de klantenservice is het op dit moment drukker dan u van ons gewend bent. Onder andere door corona zijn er helaas minder collega's aan de telefoon beschikbaar. Wij helpen u graag. Maar houd er rekening mee dat de wachttijden kunnen oplopen. Bedankt voor uw begrip.

4 tips om ons sneller te bereiken

  1. Bel op zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur.
  2. Bel van maandag tot en met vrijdag tussen 18.00 en 20.00 uur.
  3. Stel uw vraag tijdens bovenstaande tijden via onze chat.
  4. Wilt u alleen uw aanvullende verzekering wijzigen? Bel ons dan in januari.

Telefoonnummers

Kies hieronder het juiste telefoonnummer zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Belt u voor iemand anders? Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

  • Ik heb een vraag over mijn zorgverzekering, een vergoeding of een betaling

    Neem contact met ons op
    Bel naar 0900 - 02 74 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 8.00 tot 20.00 uur
    Zaterdag; 9.00 tot 13.00 uur
    Houd uw klantnummer bij de hand.

    Belt u vanuit het buitenland?
    +31 24 32 97 642

  • Ik heb spoedeisende zorg in het buitenland nodig

    Bel direct met de VGZ Alarmcentrale:
    +31 40 297 57 30

    De VGZ Alarmcentrale staat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar.
  • Ik wil hulp bij het regelen en vinden van zorg

    In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.

    088 - 131 16 12 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 8.30 tot 17.00 uur
    Houd uw klantnummer bij de hand.
     
    Zij helpen u graag bij:
    • Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
    • Het vinden van een (andere) zorgverlener
    • Regelen van een second opinion
    • Informatie over zorg in het buitenland
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Vinden en regelen van thuiszorg

Stichting IZZ

Heeft u vragen over uw lidmaatschap of over de ledenvoordelen bij Stichting IZZ?
Neem contact op met IZZ.