Cookie melding
X

Op vgzvoordezorg.nl maken wij gebruik van cookies en technieken die hierop lijken

Wij gebruiken functionele cookies en analytische cookies. Deze kleine tekstbestanden maken onze website veilig en betrouwbaar, zorgen ervoor dat onze website goed werkt en stellen ons in staat inzichten te krijgen in onze bezoekers. Daarnaast maken wij gebruik van cookies om uw bezoek aan onze website en onze communicatie met u makkelijker en persoonlijker te maken en om onze dienstverlening te verbeteren. Hiermee kunnen wij, en derde partijen, uw internetgedrag op vgzvoordezorg.nl volgen en verzamelen. Zo kunnen we u op onze website en op die van derden de informatie geven die het beste bij u past.

Meer weten? Lees onze cookieverklaring.

Door op ‘accepteren’ te klikken gaat u hiermee akkoord. We gaan uiteraard voorzichtig om met de gegevens die we verzamelen. Als u kiest voor ‘weigeren’ plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies.

Akkoord
Weigeren

Chat met ons

U kunt 24 uur per dag met Izzy chatten

Chatten met Izzy kan als het u uitkomt. Zowel overdag als 's nachts. U hoeft niet te wachten tot een medewerker u kan helpen. Makkelijk en snel dus.

Kan Izzy niet helpen? Dan verbindt zij u door

Izzy helpt u altijd. Als Izzy zelf het antwoord niet weet, verbindt zij u door met de juiste medewerker. Of zij geeft u het telefoonnummer wat u kunt bellen.

Zo werkt het:

  1. U start de chat rechts onderaan deze pagina
  2. U typt uw vraag in
  3. Izzy stelt u soms een vervolgvraag en geeft u dan een antwoord
  4. Na afloop kunt u het gesprek downloaden en opslaan of uitprinten

Wat is dat nou precies een chatbot?

Een chatbot is een computer waar u mee praat, door korte berichten aan elkaar te typen. Dit heet chatten. U stelt een vraag en u krijgt daarna antwoord van een computer. Het lijkt op appen. Wist u dat chatbot komt van de woorden ‘chat’ en ‘robot’?

Kan de computer uw vraag niet beantwoorden? Dan verbindt de chatbot u door met een medewerker. Uw tekst verschijnt dan meteen op het scherm van een medewerker. De medewerker kan dan meteen een berichtje terug typen. Dit noemen we live chatten.