Ik ontvang de sms-code niet

Vervelend dat u de sms-code niet ontvangt. Dan kan het volgende aan de hand zijn:

1. De sms-code wordt naar een ander telefoonnummer gestuurd

Zo controleert u of het juiste telefoonnummer geregistreerd staat bij DigiD:

  • Ga naar de website www.digid.nl
  • Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD
  • Selecteer de optie Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord
  • Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen
  • Ga naar Persoonlijke gegevens en controleer welk telefoonnummer geregistreerd staat
  • Is het telefoonnummer niet juist? Klik op Telefoonnummer wijzigen.
  • Heeft u het telefoonnummer aangepast? Dan ontvangt u binnen een paar dagen (meestal 3 werkdagen) een brief van DigiD met daarin de activeringscode. Volg de instructies op de brief om de sms-controle te activeren.

2. U heeft de sms-controle nog niet geactiveerd

Weet u zeker dat u Controle via sms geactiveerd heeft bij DigiD? Zo controleert u dit:

  • Ga naar de website www.digid.nl 
  • Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD
  • Selecteer de optie: Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen
  • Ga naar Controle via sms en kijk of deze op Actief staat.
  • Staat deze op Actief? U kunt vanaf nu inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering met de sms-controle
  • Staat deze op InactiefBekijk dan de uitlegpagina waarop we uitleggen hoe u de sms-controle activeert.

Heeft u een andere vraag over inloggen?

X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord