Hulp bij inloggen

Hulp nodig bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering? Wij helpen u graag op weg.

Zo logt u in op Mijn IZZ Zorgverzekering

U kunt op 3 manieren veilig inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering. Kies zelf welke manier u het prettigste vindt.

 

Inloggen met DigiD en sms-controle

Met uw DigiD en sms-controle logt u veilig in op Mijn IZZ Zorgverzekering. Op de website van DigiD leest u bij 'Manieren van inloggen' hoe u inlogt met een sms-code. 

Inloggen met de DigiD app

Log in met de DigiD app en een eigen pincode. Op de website van DigiD leest u bij 'Manieren van inloggen' hoe u dit doet.

Inloggen met de IZZ Zorgverzekering app

Inloggen zonder DigiD? Gebruik dan de IZZ Zorgverzekering app.

Veelgestelde vragen over inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering

  • Ik ontvang de sms-code niet

    Het kan zijn dat u een ander telefoonnummer heeft geregistreerd in Mijn DigiD. Of dat u de sms-controle nog niet heeft geactiveerd. Lees meer over sms-code niet ontvangen.

  • Waarom moet ik inloggen met een sms-code?

    U zit niet te wachten op een extra stap bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering. Dat begrijpen we heel goed. Graag leggen we u uit waarom dit nodig is. Lees meer over inloggen met een sms-code
  • Hoe vraag ik een DigiD aan?

    Op de website van DigiD vraagt u uw DigiD aan.

    • U heeft uw burgerservicenummer nodig bij de aanvraag,
    • Binnen 3 werkdagen ontvangt u een brief thuis met een activeringscode.
    • Voeg uw telefoonnummer en e-mailadres toe tijdens de aanvraag. U kunt dan meer met uw DigiD, zoals uw wachtwoord herstellen of de DigiD app eenvoudig activeren.
    • Activeer de sms-controle bij uw aanvraag.
    • Onthoud uw gebruikersnaam en wachtwoord goed, die heeft u nodig om uw DigiD te activeren.
  • Kan ik een DigiD aanvragen als ik in het buitenland woon?

    Woont u in het buitenland en heeft u de Nederlandse nationaliteit? Dan kunt u een DigiD aanvragen. Had u al een DigiD voordat u verhuisde naar het buitenland? Dan kunt u die gewoon blijven gebruiken.

    U vindt meer informatie op de website van DigiD wanneer u zoekt op 'buitenland'.

  • Ik krijg een foutmelding bij inloggen met DigiD

    Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.

  • Het inlogscherm van DigiD toont niet

    Ziet u het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruikt u waarschijnlijk verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.

    Informatie over mogelijke oorzaken vindt u op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.

Waarom moet ik inloggen met een sms-controle?

U zit natuurlijk niet te wachten op een extra stap bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering. Dat begrijpen we heel goed. Graag leggen we u uit waarom dit nodig is.

X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord