Cookie melding
X

Op vgzvoordezorg.nl maken wij gebruik van cookies en technieken die hierop lijken

Wij gebruiken functionele cookies en analytische cookies. Deze kleine tekstbestanden maken onze website veilig en betrouwbaar, zorgen ervoor dat onze website goed werkt en stellen ons in staat inzichten te krijgen in onze bezoekers. Daarnaast maken wij gebruik van cookies om uw bezoek aan onze website en onze communicatie met u makkelijker en persoonlijker te maken en om onze dienstverlening te verbeteren. Hiermee kunnen wij, en derde partijen, uw internetgedrag op vgzvoordezorg.nl volgen en verzamelen. Zo kunnen we u op onze website en op die van derden de informatie geven die het beste bij u past.

Meer weten? Lees onze cookieverklaring.

Door op ‘accepteren’ te klikken gaat u hiermee akkoord. We gaan uiteraard voorzichtig om met de gegevens die we verzamelen. Als u kiest voor ‘weigeren’ plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies.

Akkoord
Weigeren

Hulp bij inloggen

Hulp nodig bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering? Wij helpen u graag op weg.

Zo logt u in op Mijn IZZ Zorgverzekering

U kunt op 3 manieren veilig inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering. Kies zelf welke manier u het prettigste vindt.

 

Inloggen met DigiD en sms-controle

Met uw DigiD en sms-controle logt u veilig in op Mijn IZZ Zorgverzekering. Op de website van DigiD leest u bij 'Manieren van inloggen' hoe u inlogt met een sms-code. 

Inloggen met de DigiD app

Log in met de DigiD app en een eigen pincode. Op de website van DigiD leest u bij 'Manieren van inloggen' hoe u dit doet.

Inloggen met de IZZ Zorgverzekering app

Inloggen zonder DigiD? Gebruik dan de IZZ Zorgverzekering app.

Veelgestelde vragen over inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering

  • Ik ontvang de sms-code niet

    Het kan zijn dat u een ander telefoonnummer heeft geregistreerd in Mijn DigiD. Of dat u de sms-controle nog niet heeft geactiveerd. Lees meer over sms-code niet ontvangen.

  • Waarom moet ik inloggen met een sms-code?

    U zit niet te wachten op een extra stap bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering. Dat begrijpen we heel goed. Graag leggen we u uit waarom dit nodig is. Lees meer over inloggen met een sms-code
  • Hoe vraag ik een DigiD aan?

    Op de website van DigiD vraagt u uw DigiD aan.

    • U heeft uw burgerservicenummer nodig bij de aanvraag,
    • Binnen 3 werkdagen ontvangt u een brief thuis met een activeringscode.
    • Voeg uw telefoonnummer en e-mailadres toe tijdens de aanvraag. U kunt dan meer met uw DigiD, zoals uw wachtwoord herstellen of de DigiD app eenvoudig activeren.
    • Activeer de sms-controle bij uw aanvraag.
    • Onthoud uw gebruikersnaam en wachtwoord goed, die heeft u nodig om uw DigiD te activeren.
  • Kan ik een DigiD aanvragen als ik in het buitenland woon?

    Woont u in het buitenland en heeft u de Nederlandse nationaliteit? Dan kunt u een DigiD aanvragen. Had u al een DigiD voordat u verhuisde naar het buitenland? Dan kunt u die gewoon blijven gebruiken.

    U vindt meer informatie op de website van DigiD wanneer u zoekt op 'buitenland'.

  • Ik krijg een foutmelding bij inloggen met DigiD

    Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.

  • Het inlogscherm van DigiD toont niet

    Ziet u het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruikt u waarschijnlijk verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.

    Informatie over mogelijke oorzaken vindt u op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.

Waarom moet ik inloggen met een sms-controle?

U zit natuurlijk niet te wachten op een extra stap bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering. Dat begrijpen we heel goed. Graag leggen we u uit waarom dit nodig is.