Betalen via automatische incasso

Met automatische incasso heeft u geen omkijken naar uw betalingen.

Voordelen betalen via automatische incasso

  • Alle betalingen gaan automatisch
  • U voorkomt dat u te laat betaalt
  • Bericht wanneer uw zorgkosten worden afgeschreven

Zo wijzigt u uw betaalvoorkeur naar automatische incasso

Uw betaalvoorkeur wijzigt u eenvoudig in Mijn IZZ Zorgverzekering of de IZZ Zorgverzekering app. In de video vertellen we stap voor stap hoe u dit doet.

  1. Ga naar Mijn gegevens

    Kies in het menu voor Mijn gegevens
  2. Selecteer Automatische incasso

    Ga vervolgens naar Betaalwijze en rekeningnummer en kies voor Wijzigen. Selecteer hier Automatische incasso.
  3. Opslaan

    Sla de wijzigingen op om uw betaalwijze te bevestigen.

Betaalvoorkeur wijzigen per brief

Maakt u geen gebruik van Mijn IZZ Zorgverzekering? Vanwege uw privacy is het niet mogelijk om uw betaalvoorkeur voor automatische incasso telefonisch aan ons door te geven. U kunt een brief opstellen met:

  • Uw persoonlijke gegevens
  • Uw klantnummer
  • Uw keuze: maand- of jaarbetaling via automatische incasso
  • Uw handtekening
  • Datum en plaats van ondertekening

Deze kunt u vervolgens uploaden via onze website. Kies bij Soort bijlage voor 'Wijzigen betaalvoorkeur’.  

Versturen per post

Wilt u liever uw nieuwe betaalvoorkeur per post aan ons doorgeven? Dat kan. Stuur uw brief dan naar:

Zorgverzekeraar VGZ
Postbus 25210
5600 RS Eindhoven

Handig overzicht van uw facturen

In Mijn IZZ Zorgverzekering of de IZZ Zorgverzekering app vindt u een overzicht van al uw facturen. U kunt hier altijd uw facturen bekijken. U ziet gelijk welke facturen u al heeft betaald. En welke nog in rekening worden gebracht. Kent u uw facturenoverzicht in Mijn IZZ Zorgverzekering al? Neem gerust een kijkje.


Liever uw facturen online betalen?

 

Met iDEAL betaalt u uw facturen in enkele klikken.